Vill inte bli stor

Har alltid älskat Disney filmer och lyckliga slut. Jag har alltid trott på den där "prinsen" i sagorna. När jag var liten kunde jag drömma mig bort mot stjärnorna och säga "någonstans där ute finns min prins, kanske tittar han på samma stjärna som mig" Det låter säkert jätte larvigt men jag har alltid varit övertygad att någon önskade efter mig som jag önskade efter honom. Jag har alltid varit en liten romantiker som tror på sagokärlek.

Det betyder inte att jag är naiv och flyr från verkligheten. Nej jag har varit med om mycket i mitt liv, lite för mycket. Men det sägs ju att det som lämnar människan sist är hoppet. Och jag har alltid hoppats på att bakom allt det smärtsama och det jobbiga så finns ljuset. 

Så nu när jag har haft min prrins i 4 år så ser jag tillbaka på disney filmer med en sån värme. Det är tack vare den förtrollande världen som jag aldrig slutade tro på godhet och kärlek.



Några favoriter:









Från lejonkungen, (haha)

- vem är hjärnan av oss två?
- ööööh...
- Exakt min åsikt!

-oj, här går allt i svart.
-Han är snarare gul brun
- nej han är deppad.

-Du är utstött? finemang, det är vi också.

- Vad är motto?
- inget men det rimmar på lotto

-Lämna ditt bakomflutna före dig
- gör dig inte dummare än vad du är

"NÄR JAG VAR ETT VÅRDSVINSBAAAARRRNN" (målbrottsröst)



Ny favorit, älskar fågeln Kevin, skrattar så jag dör varje gång.


Kommentarer
Postat av: Madde

Håller med dig.. Hur tungt livet än varit, blir allt så mycket lättare när man hittar sin prins. Det är det bästa som hänt mig!!



Sköt om dig <3

2010-03-22 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0