Lather

Har inte bloggat de senaste dagarna för att jag har inte varit hemma. I Tisdags fick grabbarna reda på att de klarade tenatan så det skulle ut och firas. Så jag, Nicke, Jocke och Anders drog till HG (Herrgårn) och firade lite. Var lite nervös för att gå dit eftersom jag inte blev insläppt i lörags för att jag var för full (jag var inte för full) hade fått en nikokick och vinglade till lite på 12 cm meters klackar. Tänkte att stöter jag på samma vakter ska jag allt vara stark och säga det, in your face! Men det var ett par kvinliga vakter så jag slapp skämma bort mig ;)

Onsdagen var mys, precis som en bakis dag ska vara. Vi sov över hos killarna och sedan åt vi på donken och titta på film. Senare på kvällen blev det tacos och en till film. Kommer sakna Anders och jocke, de drar till Örebro idag och är borta en vecka. Kommer kännas lite tomt eftersom vi har blivit som en enda stor familj. haha

I dag ska jag till min mammut. Så nu har jag gjort i ordning mig och är redo för avfärd.

På Fredag blir det eventuellt VIP listan till Sliver,Harrys och Riva. Men det återstår att se. En gammal kär vän hälsar på också, han ska firas. hurra hurra hurra :)

Ha en wunderbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0