Jippi

Hockey igår och LHC kickade ut fiskarna (frölunda) eyaa! Jag, Nicke och Jennie tittade på hockeyn på Harrys. Satt och käkade lite och drack massa öl. Det var bra grejer! Men jag kommer aldrig äta sallad på harrys igen, 130 kr för lite kyckling bitar och enbart salladsblad. Jag letade hungrigt efter en liten gurkbit,tomat,majs... ja något, men nej det var bara stora salladsblad. buhuu, tur att jag fick smaka av nickes mumsiga hamurgare. Hade tränat samma dag och inte ätit något var ju vrål hungrig. Slutade med att jag och jennie gick och köpte godis som vi satt och mumsade på till matchen.

Idag, snart drar vi till gnällbältet, Örebro. Ååå vad kul det ska bli. Vi ska hälsa på Jocke och Anders. Idag blir det boda borg, imorgon bad i simhallen (bästa simhallen i Sverige är i Örebro:) och sedan ska vi ha grillning/feeest. Kommer hem på lördag. Med massa roliga kort.



Lite vårbilder:)









Hittade lite bilder rån hockeyn när vi var live och tittade.





Igår innan matchen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0